Van Bieren kiest voor StormOog

Eindelijk is bier drinken tijdens kantooruren helemaal ok.

VanBieren shop voor speciaalbier

Goed nieuws!
Bierspeciaal retailer Van Bieren kiest voor Stormoog. Nou ja, kiezen is een groot woord. Een paar koppen koffie met oprichter – en jeugvriend Jeroen Welten waren voldoende om de hand te schudden op een mooi nieuw project. De komende maanden ga ik met zijn team aan de slag om de digital marketing van zijn bierspeciaal webshop een groeispurt te geven. Het doel; Van Bieren zo snel mogelijk een dominante positie geven binnen de groeiende bierspeciaal markt.

Van Bieren is het kindje van Jeroen Welten en Joost Jan Kinds. Beide hebben jarenlange ervaring in de biermarkt en in retail, onder andere bij Bavaria en C1000. Met Van Bieren vullen ze een gat in de snelgroeiende speciaalbier markt. Hun visie; de grote, onduidelijke speciaalbier markt laagdrempelig toegankelijk maken voor het grote publiek. Dat doen ze op dit moment vanuit 2 fysieke winkels in Utrecht en Amsterdam en een webwinkel. Wij gaan met Van Bieren aan de slag om de webshop te verbeteren op drie verschillende vlakken; strategie, conversie-optimalisatie en campagnes.

Een mooie opdracht dus. Proost!