Je klanten verwachten een transparante en duidelijke visie van je bedrijf. Waar sta je voor? Waar geloof je in? Geen gemakkelijke vragen, dat weten we. Gelukkig ben je hier, want wij gaan je helpen.

Samen met jou gaan op zoek naar de kern van je onderneming of jou als persoon.
Vanuit daar bouwen we verder aan nieuwe producten, diensten of nieuwe online concepten. Alles is mogelijk, zodra je weet uit welke kern het komt.

identiteit

Wij helpen je te vinden waar je merk voor staat. Daar gebruiken we verschillende technieken voor, zoals het Brandmission Model of het Brandkey Model. Of onze eigen favoriet Start with Why van Simon Sinek. De techniek is ondergeschikt aan het resultaat. Belangrijker is de energie en de focus waarmee we jouw merk tot leven te brengen.

positionering

Welke plek neemt jouw bedrijf in naast je concurrenten? Welk probleem los je eigenlijk op voor je klanten? Op deze vragen gaan we een antwoord voor je vinden. Daarvoor gebruiken we insightments of propositie workshops. Lijkt gemakkelijk genoeg, maar vaak genoeg zien we dat het complexer is dan het lijkt.

customer journey

Een merk is een verwachting. Die verwachting moet worden waargemaakt. Op elk punt in de klantreis. Daarom helpen we je om die customer journey in kaart te brengen. Om vervolgens elk contactmoment volledig in lijn te brengen met je merkbelofte. Het resultaat is een super sterk merk dat als een kompas fungeert voor je volgende stappen.

Behoefte aan richting in jouw marketingcommunicatie? Neem contact met ons op. We vertellen je er graag alles over.

Brandkey workshop

De brandkey workshop is een handige manier om de belangrijkste onderdelen van je merk boven water te krijgen. In een energieke setting bespreken we je ambitie, de klantinzichten en de kerelementen van je merk. Uit die sessie komt vervolgens een heldere positionering van jouw unieke positie in de markt. Op basis van die positie werken we verder om je communicatie, je merkuitstraling en je producten en diensten met elkaar in lijn te brengen.

“If you don’t know where you are going, then you’re probably going to end up somewhere else.”

Lawrence J. Peter